Stichting ZSO aanwezig op Dag van de ZZP’er

Geplaatst op 15 april 2024

Stichting ZSO aanwezig op de Dag van de ZZP'er! Succesvolle dag waarbij we met jullie in gesprek konden.

Op Zaterdag 13 April werd het zelfstandig ondernemerschap gevierd in het Hart van Holland te Nijkerk tijdens de Dag van de ZZP”er. Een feestelijk event maar waarbij ook werd stilgestaan bij relevante onderwerpen zoals het opheffen van het handhavingsmoratorium door de belastingdienst. Voorzitter van Vereniging ZZP Nederland (organisator van het event) heeft o.a. dit onderwerp onder de aandacht gebracht tijdens de opening van het event bij de honderden aanwezige zelfstandig ondernemers.

Stichting ZSO was ook aanwezig. Met een stand op het informatieplein hebben we veel zzp’ers gesproken en geïnformeerd over de ZZP VRIJ indicator. Daarnaast waren we te horen tijdens een Live radio uitzending van De Ondernemer bij New Business Radio. Zij waren aanwezig met een mobiele radio studio en hebben het gehele event live verslagen op de radio .

Eén ding werd overduidelijk tijdens dit event waar we heel veel mooie ondernemers hebben gesproken, ieder met een uniek verhaal: de zelfstandig ondernemer wil met een gerust hart kunnen ondernemen! Wij nemen deze bevestiging mee in onze missie.

Benieuwd naar het radio item?  Je kunt het stuk via deze link terugluisteren (de laatste link, uur 3, vanaf minuut 30). Mensen met een Soundcloud account kunnen het item ook terugvinden via deze link (wederom vanaf minuut 30).

Stichting ZSO aanwezig op Dag van de ZZP’er