Hoe werkt het?

In slechts een aantal stappen kun je gebruik maken van de diensten van Stichting ZSO.

In onderstaande stappen wordt uitgelegd hoe het werkt. Van aanmelding tot het plaatsen van jouw eerste opdracht is binnen 10 minuten geregeld. Het mooiste van alles is dat het jou als opdrachtgever een fractie kost van traditionele bemiddeling. Geen torenhoge succesfees of bemiddelingskosten maar een vast laag percentage van 7% over de gefactureerde uren. Maak een account aan en bekijk snel alle mogelijkheden.

Stap 1: account aanmaken Jobliebe

Maak een account aan bij onze partner Jobliebe door te klikken op de registratie knop. Houd jouw bedrijfsgegevens bij de hand zoals KVK nummer, contact gegevens en contact persoon.

Stap 2: Personaliseer je bedrijfsprofiel

Loop de stappen door voor het aanmaken van je account bij Jobliebe. Je maakt hier namelijk ook jouw persoonlijke profilering van jouw organisatie aan. Hier geef je onder andere aan wat jouw organisatie drijft en welke competenties en skills het beste bij jouw organisatie passen. Hoe vollediger jouw profiel des te beter jouw matches en des te beter jouw opdracht bij zelfstandige aangeboden wordt.

Stap 3: Opdrachten publiceren

Wanneer je alle stappen hebt doorlopen is het tijd om jouw opdracht aan te maken. Uiteraard werken wij ook met templates, vooraf gedefinieerde opdrachten en waar gewenst koppelingen met planpakketten. Opdrachten kunnen voorzien worden van specifieke skills en vaardigheden waarmee jouw aanbod beter gematcht kan worden. Uiteraard voorzie jij de opdracht ook van een indicatief tarief, locatie, verwachte duur en resultaat, waarna jij de opdracht kunt publiceren.

Stap 4: Selecteer jouw zzp'er

Tot slot is het tijd om op zoek te gaan naar een zelfstandige of gevonden te worden door zelfstandigen. Heb je een zelfstandige gevonden? Dan kun je zelf onderhandelen rechtstreeks met de zelfstandige over het tarief. Zijn jullie eruit? Dan kan er automatisch een opdrachtovereenkomst worden opgesteld. Binnenkort kan deze ook digitaal ondertekend worden. De facturatie van uren kan dan ook via het platform van Jobliebe verlopen. Als opdrachtgever betaal je 7% kosten over de gefactureerde uren.