Wordt er een percentage of gedeelte over mijn uurtarief ingehouden?

Nee! Als zzp’er betaal je alleen voor het abonnement voor de ZZP VRIJ indicator. De kosten hiervoor bedragen € 7,95 per maand en voor leden van ZZP Nederland zelfs maar € 4,88 per maand. Ben je nog geen lid? Dan wordt je dit voor slechts € 18,50 per jaar (via de kortingscode ZSO). Bekijk hier […]

Nee! Als zzp’er betaal je alleen voor het abonnement voor de ZZP VRIJ indicator. De kosten hiervoor bedragen € 7,95 per maand en voor leden van ZZP Nederland zelfs maar € 4,88 per maand. Ben je nog geen lid? Dan wordt je dit voor slechts € 18,50 per jaar (via de kortingscode ZSO). Bekijk hier het lidmaatschap ZZP Nederland en sluit je aan.

Je betaalt dus geen opslag op jouw tarief per gewerkt uur zoals traditionele bemiddeling vaak werkt. Deze percentages lopen soms wel op tot 30% maar liggen gemiddeld op 15%. Op een uurtarief van € 35 betekent dit € 5,25 per gewerkt uur wat bij een 32 uur durende werkweek resulteert in maar liefst een bedrag van € 672 per maand!

Wordt er een percentage of gedeelte over mijn uurtarief ingehouden?