Zijn jullie een bemiddelingsbureau?

Nee, verre van zelfs. Vanuit onze stichting maken wij via onze partners het volgende mogelijk. Wij brengen zelfstandige en opdrachtgever rechtstreeks met elkaar in verbinding, wij (of onze partners) zitten hier niet tussen. Je vindt en kiest zelf een passende opdracht en onderhandelt zelf over het tarief. Zijn jullie eruit? Dan creëer je via het […]

Wij brengen zelfstandige en opdrachtgever rechtstreeks met elkaar in verbinding, wij (of onze partners) zitten hier niet tussen. Je vindt en kiest zelf een passende opdracht en onderhandelt zelf over het tarief. Zijn jullie eruit? Dan creëer je via het Jobliebe platform eenvoudig een overeenkomst van opdracht. Je registreert je uren vervolgens via het platform. Het voordeel hiervan is dat de opdrachtgever deze uren vooraf accordeert dus er kan snel worden overgegaan tot betaling. De betaling doet jouw opdrachtgever, rechtstreeks aan jou, ook hier zit niemand tussen. Je kan gebruik maken van de facturatie module van het platform maar ook zelf de factuur versturen vanuit je eigen boekhoudprogramma.

Vanuit de stichting verzorgen wij de ondernemerscriteria die gebruikt worden voor de ZZP VRIJ indicator en houden deze up-to-date. Binnen het platform wordt je volledig geautomatiseerd getoetst aan deze criteria en ontvang je onze ZZP VRIJ indicator in de vorm van een certificaat. Deze mag je als zelfstandige ook gebruiken voor opdrachten die je niet via ons platform vindt.

Zijn jullie een bemiddelingsbureau?